Saturday, May 14, 2011

JUST READ , AND NO COMMENT !

hah ! okayy , , ermm . aku jeniss bukan sentiase bolehh lawan perasaan aku. manusia enn . normall lahh . even kita dah ada bf baru , tp kita tetap takk bolehh lupakan ex kita , betull enn ? ? *sape setuju angkat tgn mcm saya . bhahaa . ayat kimie . tipulahh if korang ckp , korang dh lupakan ex korang tuu terus  .betul en en en ? tambah tambah lagyy if die 1 sekolahh dgn korang . okayy , aku mmg dh coup dgn kimie , but sometimes , aku tetap rindukan alan . eh eh , COPP !  jgn mrh dulu , aku bkn jeniss hipokrit okayy nk sorokk2 apa yg aku rasa . even aku rindukan alan , tp aku tak mcm dulu kayy . perangai aku takk seteruk dulu . memanglahh bile aku teringatkan die aku akan nanges ,sbb aku rindu time mule2 aku knl die , cintan cintonn dgn die but aku akan nanges if aku teramat amat rindukan die k.  tkpelahh , even aku dh tak bolehh "berkepit" dgn die mcm dulu , atleast aku boleh tngok die kt sekolahh and usha die dr jauh right ? ? okayy . . err , cyte pasal alan pula . -.-' . k bout kimie . heyy budak tinggi ! you know wht ? i already loving you lahh bie :'))) . haha . even you byk POPETT POPETT kt i enn "eh ,niyy apa kuku pjg niyy ? ? , niyy knp pkaii cincin niyy ? ? , niyy knp tk mkn lagyy niyy , kang perut masuk angin sape susah ? ? , knp tuu ? knp niyy ? ? " bhahaha . mengalahkan my mom lahh you . hee . :DDD even aku still rindukan alan tp aku sedar aku dh jd gf kimie and aku akan setia kt kimie selagi kimie setia kt aku. haha , . btw yayang . thnks coz byk amek berat pasal i , byk spent time dgn i , haha , slalu nk blanje i tp tak kesampaian , selalu bertahan if kne buli dgn i , thnks byk mengalah bile i cri pasal dgn you .AND I'M SO SO SO SORRY  coz byk kalyy lempang you . huhu . sorry . dh you degil sgt , slalu sgt usha2 i and ikut i  jalan enn , amek you ! bhaha . tau pn pedih , sape suh tk dgr ckp . sorry again yaa . hee . kayy . ISAYANGYOUKIMIE ! .huhu . kBYE.

No comments:

Post a Comment